life is good

Har haft en underbar helg med föräldrarna på besök kombinerat med lite utgång,
verkligen slappnat av, njutit av varenda stund.
inga tankar på skola, jobb eller annat stressande.
Bara mysfaktorer!
och mina föräldrar är så toppen,
alltså inte nog med att jag har fått världens bästa mormor,
utan även bästaste föräldrarna.
Och nu när jag bor så mycket längre ifrån dom än tidigare så tänker jag på det oftare,
alltid nyttigt att tänka till, känna efter och se allt det fina man har:
min familj som är så otroligt viktig för mig!
Ska bli suveränt att åka hem om en månad och träffa de andra,
men innan dess väntar massa roligt här nere,
först och främst plugg men alldeles snart kommer tjejjorna ner och det är David Guetta och totaltdanslycka!

Life is good.
enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0