det där ni vet.

Det är inte alltid lätt att sakna,
det hade ju faktiskt inte ens varit kul om det alltid varit lätt.
Men ibland blir det för tungt för att det ska kännas hanterbart,
som att saknaden tar över.
Då får man tänka om, styra över det man kan och inse vad man faktiskt inte
kan rå över. Hitta tillbaka till banan helt enkelt.
och tack och lov går det alltid, hur förtvivlad jag än känner mig,
så kommer jag därifrån för jag har någonting som driver mig så mycket starkare än
det tråkiga, jag har det där.
Det där
som jag alltid önskat att jag skulle få men aldrig varit hundra på att det faktiskt finns
i verkligheten. Så nu släpper jag det aldrig, jag vet vad som är viktigt  och det kommer alltid
att vara värt besväret, alltid övervinna det tunga och tråkiga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna läsa mina texter och dikter o vägleda mig lite. behöver lite tips och råd.



tack på förhand.



/Beloni, där text blir verklighet

2009-10-31 @ 18:23:04
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Sofia

Hej du! Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och Ariel =)

Ta hand om dig!

2009-10-31 @ 18:30:13
URL: http://bananvecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0