stråk är inte tråk!

Kanske kan det tyckas att stråkar ibland är trist,
många kan hålla med om att det kan vara väldigt faschinerande,
en riktigt bra symfoniorkester tex får det där extra med ett riktigt bra gäng stråkar. håll med!
Det som jag inte visste var att stråkar kan vara riktigt hett, otroligt rytmiskt, kraftfullare än jag anat och fantastisk underhållning. Kanske är det jag som är helt efter, men jag har precis upptäckt ´tjejerna i brittiska Bond.
Deras låtar som Samba är ju klockrent och speciellt när de faktiskt dansar till också!
Har jag nämnt att de fyra tjejerna inte bara är grymma på stråk, de är både snygga, underhållande och bara strålar av glädje. Jo jag tror nog att jag verkligen gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0