uppesittarLina

Ja jag är något av en expert på att inte kunna sova om någonting snurrar omkring i mitt huvud.
Så återigen en uppesittarkväll med Lina, den här gången med dödlig huvudvärk och feber, vilket tyvärr försämrar chanserna för att kunna sova.
Jag har mycket på hjärtat, många saker jag vill ha sagt men inte riktigt ord att säga dom,

Kanske att jag känner mig ordentligt sårad, bokstavligt talat. Som att jag har ett sår som inte riktigt vill läka.
Alla blir vi sårade, om och om igen. Men ibland blir det värre än annars.
Nej vet ni vad, jag vet faktiskt inte riktigt. Kan inte sätta ord på det som sagt.
Men sömnlös är jag, sömnlös i Sörping.
Dags att börja på en ny bok Mma Ramotswe och jag ska hjälpas åt att lösa nya problem, finns inget bättre ibland än att fly in i fantasin, låta sig försvinna bort bland tankar där jag själv får vara med och bestämma. Ja ibland är det så pass att jag önskar att jag vore ett litet barn igen, där fantasin kunde ta över så ingen nådde igenom. Där fantastin helt enkelt blev till verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0