fjelltur og bursdag

Vaknade av att solen lyste upp rummet, täcket smekte min kropp så jag hade kunnat stanna i sängen hela dagen,
men när jag tittade ut såg jag den klarblå himlen och hoppade genast upp.
Blev en tur upp på lövstakken på förmiddagen, fick sällskap av en kille och hans fina golden retriver en bit, hunden hittade som om den aldrig gjort nåt annat än att vandra på fjälltoppar.
Gick fortare upp än förra året, kanske för att jag flåsade dubbelt så mycket nu också, men sen fick jag en underbar stund högst upp med en unsikt som ger mig energi som räcker länge.

Har fått jättemånga grattismeddelanden och jag tackar så hjärtligt för allihop, varenda ett har fått mig att le och känna en enorm glädje över att ha så fina vänner och att ni tänkt en tanke på mig.
Över huvud taget så är jag i harmoni, kroppen mår bra och sinnet är i ro. Jag sitter och ler, njuter av allt det fina jag har och får vara med om.
Micke men inte så det gör ont, utan så att jag kan le åt det, känna all kärlek och plocka fram allt det bra ur det.

 Dags för kycklinglår till lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0