Back in Bergen

Har jobbat min första dag i Bergen nu,
och det kunde inte varit bättre.
Har tyckt att livet bökat lite med mig senaste månden, kanske månaderna.
Det är kärvat lite helt enkelt,
men nu kanske det har vänt (knack knack och ta i trä, och allt det där!),
har hamnat i samma grupp som förra året, trevliga arbetskamrater, ett helt gäng svenskar som kommer ha riktigt kul ihop här uppe, härliga brukare som känner igen mig och som är glada att jag är tillbaka. Ja mer cred än så kan man inte få.
Schemat är spikat och det ser toppen ut, (vänta bara två veckor tills jag skriver o vill kräkas av trötthet)
Har shoppat mat, gjort matlådor, köpt norskt kontantkort etc etc Och när allt redan var på topp så fick jag veta att vi blir bjudna på lunch imorgon. tipp topp.

Ska bara fixa imorgon så vi fyra tjejjor flyttar ihop och kan bo ihop f.o.m nästa vecka.
Antagligen kommer nåt gå åt helvete snart, men ja tänker glida på den här vågen och bara njuta av allt!

tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0