Våren är här, dags att vattna!

Har varit en rejäl bloggtorka,
vilket beror på diverse saker. Inte att det inte hänt någonting att skriva om, snarare tvärtom.
Förutom att jag varit hemma en sväng, varit iväg i till Alperna och nu haft riktigt härligt finbesök i Skåneland,
så har jag även njutit av livet i de där små stunderna i vardagen,
som när det är sol när jag cyklar till skolan, eller som när jag håller mig vaken på en hel föreläsning, och när jag rullar i solen...
och när jag antingen bastar med två suveräna människor eller med 15 handuksviftande Italienare.

Helgen har varit suverän,
Martina och jag har tagit oss an både Malmöstad och Lundaland på ett mycket varmt sätt,
och gårkvällens final var verkligen inte någonting att klaga på.
Med Martina, gelé och en riktigt fäjn Östgötska blir det bara inte fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0