5

inte många dagar kvar till Utbildningsresa med stort U.
Magen är ett jävla helvete just nu, har varit bra i flera dagar men så åt jag en macka för mycket och där sket det sig,
blir så förbannad att det är så hårfint alltihop.
Vill lägga in min mage ett tag, eller lämna in den på service, reklamera, byta, sälja på loppis, you name it!

Har gjort ett event på Facebook förresten (supertöntigt jag vet?),
Malin föreslog att ses på fredag och det verkar vara en del som är på,
så det bidde Grill och Skoj här uppe på norr. Så kom dit vettja!

Nu är det box som gäller, och sen hem och krama kudden (läs nallen) och tänka på Mannen med det stora M:et,
innan jag somnar utmattad. Eller så kommer jag vara grymt uppe i varv efter boxen och absolut inte kunna somna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0